Shopping dekat Giant jela CNY ni, kan murah ....

Monday, January 23, 2017
Hello & Assalamualaikum

Bestnya menjadi seorang #Malaysian ialah negara kita ni kaya dengan budaya , adat , dan sambutan perayaan . Kaya juga dengan cuti umum ekekeke .

Bilamana orang Islam berpuasa dan sambut Aidilfitri , dapat cuti raya
Bilamana orang beragama hindu sambut deepavali , dapat cuti Deepavali pulak .

Dan macam biasalah awal awal tahun , ada Tahun Baru Cina pulak . Gong xi gong xi!
Masa ni lah nak tengok macam macam decoration berwarna merah , tanglung bergantung dan supermarket jual bertimbun timbun limau mandarin ! and HUGE SALEEEEE!!

Sukanyaa!

Sehubungan dengan itu , Giant pun taknak terlepas untuk bersama sama memeriahkan lagi musim perayaan tahun baru cina ini dan bagi korang kemudahan dan kesenangan dalam berbelanja pada harga jimat dan berbaloi . 

kepochinya seorang Farah bershopping


Sempena promosi mega "Make It Giant" tahun ni , Giant ada menyediakan bermacam jenis promosi dan jualan yang best antaranya CNY Fuji apple , Limau Tambun bersama daunnya , Gula Tebu, Hamper, dan banyak lagi keperluan CNY yang dijual pada harga jimat gila . Another point to highlight , Giant menjadi retailer pertama yang menjual Giant Grouper Fish dengan berat sekurang kurang 10kg  . Betul betul makan besar lah kawan kawan chinese kita kan ?

credit : budakpacak.com

credit : budakpacak.com

credit : budakpacak.com


Tak terhad untuk barangan runcit dan makanan je , Giant turut membuat promosi untuk rangkaian fashion juga . Tersedia pelbagai pilihan pakai tradisional untuk tahun baru cina yang didatangkan untuk semua golongan termasuklah buat dewasa dan juga kanak kanak . Serious semua cantik. Aku pulak yang terasa macam nak pakai cheongsam hahaha . 

Sambil sambil bershopping dekat Giant tu , sekiranya korang pengguna Kad Visa , boleh lah sertai peraduan"Giant Spend & Win Contest " . Hadiah pun bukan biasa biasa ya , antaranya korang boleh menangi 100 Giant Gift Voucher bernilai RM200 dan hadiah utama pulak ialah seketol Hyundai Starex Royale. Wohoooo  .

Peraduan ni berlangsung daripada 29 Disember 2016 sehinggalah 28 Februari 2017. Sempat lagi tu. Ada sebulan lagi ni hehehe . 


Untuk setiap perbelanjaan bernilai RM38, korang akan dapat 1 stamp tau . Bila kumpulkan stamp tu sampai dapat 10 stamp, boleh lah redeem limited edition Bakeware & Serveware pada harga gilaa murahh . Promosi tebus menebus di berterusan sampailah ke 16 April 2017. So sempat lagi lah nak shopping dan redeem stamp tu .

credit : budakpacak.com

Setelah ditambah tolak campur darab bahagi , memang tak dinafikan shopping dekat Giant memang puas hati sebab kalau nak compare harga, rasanya Giant memang peneraju harga rendah . Korang pulak suka shopping barang dapur dekat mana? Pergi Giant jela senang ... jom?


shopping giant, promosi murah giant, promosi giant, lokasi giant malaysia, giant promosi tahun baru cina

2 comments

  1. Jarang membeli di Giant. Tapi suka g Giant sebab banyak kedai kat luar. Hii

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe aah kan, selalu jalan giant sbb nk jalan kt kiosk kt luar tu je

      Delete

On My Instagram