Wednesday, November 22, 2017

SushiVid : 3 Tips dapatkan duit poket menggunakan Instagram sahaja!



Sekarang ni kalau ada followers ramai dekat instagram, terus dapat tittle instafamous kan? Best jadi instafamous ni tau sebab, most of the time - diorang ni di sponsor. Sponsor untuk menggayakan baju, sponsor untuk makan, sponsor untuk jalan jalan, sponsor untuk macam macam lah . Dan bonus point nya lagi, selain setakat di sponsor - they've been paid too! (dah dapat barang FREE, di bayar lagi !!)

Followers diorang ni biasanya berpuluh ratus ribu lah kan ? Seronok je tengok . Lepastu pasang angan angan dalam hati ;

"Kan best kalau aku dapat merasa macam ni juga"

Now,

Good news untuk korang yang ada akaun instagram , dengan followers serendah 2,000 sahaja ; dah boleh sign up as an influencers and enjoyyyy the exclusivity!! (get paid for posting a selfie hehehe). Just follow these 3 steps je , insyaAllah anda akan kearah jalan yang benar ekekeke .

SushiVid : 3 Tips dapatkan duit poket menggunakan Instagram sahaja!


1. Mendaftar sebagai Influencer di SushiVid

Terus laju laju pergi ke www.sushivid.com dan mendaftar sebagai influencer . Tapi korang kena pastikan yang media sosial korang follow these terms ;

YouTubers: minimum 250 subscribers
Instagrammers: minimum 2,000 followers
Bloggers: minimum 2,000 visits every month

Okay? Lepas? Cunnnn!

2. Pilih Campaign Yang Disukai

Dekat SushiVid ni ada berlambak campaign dan rata ratanya kita akan bekerja dengan syarikat yang femes femes tau . Jadinya, sangat bagus untuk build portfolio dengan cara ni . 

Bila dah berjaya mendaftar di www.sushivid.com , korang pergi ke side belah kiri dan tekan "MY CAMPAIGN" . Terus boleh nampak macam macam campaign terbaru yang ada . Baca dengan teliti dan tengok requirement untuk setiap campaign . Kalau sesuai, boleh terus propose untuk job tu . Isi kan details yang berkaitan dan lepastu submit. Senang kan?

3. Download Semua Ebook Panduan Menarik yang disediakan SushiVid

SushiVid siap sediakan banyak gila ebook bagus bagus untuk dijadikan rujukan korang. I paling suka baca ebook yang related dengan case study . So boleh kenalpasti dekat mana untuk improve bagi our 'proposal game' jadi lagi better dan lagi banyak job boleh dapat. 

Kandungan ebook semuanya mudah difahami . Yang paling latest, i baca ebook tittled " From Beginner to Influencer" . Dekat dalam ebook ni ada banyak tips yang dikongsikan oleh influencers lain yang sangat sangat bagus dan menarik!



Untuk download ebook sushivid , korang pergi ke main page dan hover kan mouse dekat "Resources" . Lepastu akan boleh nampak link "Downloadables" . Nak lagi senang , tekan link ni je https://www.sushivid.com/pages/downloadables .


Kalau korang serious nak generate income as social media influencers, memang wajib dan sangat recommended untuk korang ikut ketiga tiga tips dekat atas ni . Jangan derhaka tau , kena follow ikut aturan dari step 1 sampai step 3 hehehe .

Paling paling penting , jangan malas malas baca ebook SushiVid sebab tak rugi langsung . Dah lah FREE! I personally love how sushivid gathered everything in one ebook . Rasa macam terus semangat berlayer-layer nak work better, nak propose job banyak banyak dan nak pastikan job/task/deliverables semuanya di laksanakan dengan sempurna ececehh gitu .


So, good luck guys! Hoping to see you dekat mana mana SushiVid's events hehehe . 










Related search : Sushivid, how to register sushivid, cara daftar sushivid, sushivid referral, sushivid proposal, how to write sushivid proposal, cara propose job di sushivid, cara buat duit dengan instagram, cara jadi instafamous, tips instafemes, tips instafamous, cara buat ig review, cara buat insta paid review, cara buat duit di instagram, tips buat duit sosial media

On My Instagram