Monday, January 18, 2016

Heroes Mens Wash : Pencuci Intim Khas Buat Sang Jejaka



Heroes Men's Wash : Pencuci Intim Khas Buat Sang Jejaka | Salam. Kebersihan diri memang sentiasa patut kita utamakan, betul tak? Tak kisahlah dari segi merapikan rambut ke, penjagaan kuku ke, semuanya penting. Yang lagi lagi dan paling penting, ha fokus dan titik beratkan kebersihan bahagian intim kita tu. Kebersihan bukan saja tertakluk pada buang air, basuh bersih bersih je. Kena juga pastikan cara basuhan kena lah sesuai. Tak boleh main guna je pencuci sembarangan, sebab part intim tu kan sensitif. Jadi pemilihan bahan cucian tu mestilah sesuai. 

Kalau untuk perempuan, tak ada masalah sangat. dah bermacam produk pencuci intim wanita yang boleh kita dapat dekat super market. Tapi kalau untuk lelaki? Ha tak pernah jumpa lagi kan.

Aku tak pastilah ni produk pencuci intim lelaki pertama ke apa, tapi katanya produk macam ni memang dah ada dan boleh didapati di farmasi, tapi tak pernah pula jumpa. Mungkin produk import dari luar. Tapi kalau nak dapatkan produk pencuci intim lelaki pertama yang dihasilkan dan dikeluarkan oleh kaum bumiputera di Malaysia, ha ni ada satu!

*****
Heroes Mens Wash




Orang lelaki sekarang dah kena mula risau dan titik beratkan bab bab penjagaan bahagian tu. Sekarang lelaki pun mudah terdedah pada kanser taw. Kanser prostat . Ha jangan lah gune produk sembarangan, kita tak pasti bahan chemical dalam produk tu ada bagi tindak balas negatif tak kalau kita guna pada kawasan kawasan sensitif macam pada daerah intim tu. 

Aku sendiri pun tak berapa nak pasti apa je masalah masalah yang lelaki selalu alami berkaitan dengan 'part tu', tapi adalah sedikit info yang aku baca menyatakan lelaki kebiasanya mempunyai masalah kulit kering dibahagian zakar. Kalau wanita biasanya masalah keputihan dan gatal gatal, ha ini pula masalah yang dialami lelaki.

Bila kulit kering dekat bahagian tu, secara automatik menyebabkan rasa kurang selesa. dan kalau dibiarkan berlarutan, boleh berisiko untuk menjadi lebih teruk.

Menariknya Heroes Men's wash ni, ia diformulasikan dengan bahan bahan yang memang sangat sangat elok untuk penjagaan zakar. Meh nak senaraikan kandungan bahan dalam sebotol heroes men's wash ni dan apa fungsi fungsi nya :

  • Menggunakan BEATIN iaitu anti kerengsangan pada kulit. Mempunyai fungsi antiseptik yang membunuh bakteria yang tidak diingini. 
  • EXTRA SIREH iaitu mengurangkan radang kulit dan melegakan gatal - gatal. Ia juga mencegah ejakulasi prematur. Kalau korang kaum lelaki hendak tahu, pada pembersih wanita kebanyakkannya juga turut menggunkana sireh. Ejakulasi prematur maksudnya takdalah lembik tiba - tiba. 
  • GLYCERINE iaitu mencerahkan warna kulit. Perggh melepak putih la Boboy lepas ini.hahaha. Mengangantikan sel kulit mati dan rosak dengan kulit baru dan menanggalkan kotoran pada permukaan sel. 
  • SEA SALT pula, melegakan gatal - gatal kulit. Bersifat alkali dan menggunakan sistem imunasi badan. 
  • CATUABA EXTRACT iaitu membantu mengatasi masalah mati pucuk. Meningkatkan tumbesaran saiz penis. Meningkatkan Syahwat dan mengurangkan risiko kanser. 
  • MENTOL CRYSTAL pula meningkatkan pengaliran darah dan meningkatkan pengangkutan oksigen.

Tuuudiaa kelebihan kelebihan Heroes Men's Wash ni. Sesuai lah untuk sama ada yang dah berkahwin mahupun tidak. Untuk hasil yang lebih terbaik. gunakan secara konsisten 2x sehari ye.

Aku ada lah cuba cuba picit sikit , texture macam body wash tapi agak pekat. Guna sikit pun dah cukup. Bau pun wangi , dan bila kena kulit tu rasa berangin. Ha maksudnya kalau di gunakan, akan rasa segar segar gittuu. Samalah kot dengan feminine wash tapi tak aci sebab men's wash ni bukan main siap ada macam macam fungsi tambahan lagi. Bukan senang nak jumpa taw.


Untuk dapatkan Heroes Men's Wash ni boleh lah korang dapatkan daripada HQ Nanafa Juta Beauty ya. Yupp betul , diorang ni juga lah yang keluarkan Nanafa Blanco Set tuu. Best best produk diorang ni kan? Hubungi mereka untuk buat pembelian atau ada sebarang pertanyaan okay?


Boleh hubungi :

016-412 6546
016-980 6500

Giveaway Cash RM500 Jan 2016 by Emas Putih



Giveway January Cash RM500 by Emas Putih |  Salam. Dijemput join GA uzu ni. GA pertama untuk tahun 2016.  Sila tekan banner kalau nak join GA ini. Terima kasih.


[Tekan Banner Di Atas Untuk Join]




Ini ada satu produk baru yang membantu menghilangkan jerawat dalam masa 24 jam iaitu REFINITY Acne Hydrogel ! Ada 6 sebab kenapa anda perlu mencuba hilangkan jerawat anda dengan cepat iaitu :

1. PANTAS BERTINDAK
Formulasi Acne Hydrogel FOKUS pada rawatan jerawat dan bekas jerawat bagi menjadikan wajah anda kembali licin bersih berseri.

2. SENANG & MUDAH
Hanya sapu 2 kali sehari dan tunggu hasilnya. Cepat meresap dan kering tanpa rasa kesan minyak.
3. SESUAI UNTUK KULIT SENSITIF
Tidak seperti produk lain di pasaran, Acne Hydrogel diperbuat dari bahan herba Asli yang sangat efektif dalam rawatan jerawat dan bebas dari bahan kimia. Oleh itu, ia sangat sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif.

4. PENGIKTIRAFAN
Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (NOT151105679K) dan Persatuan Pengguna Islam Malaysia (PO-BMF-PPIM01407). Diyakini halal dan dijamin keberkesanannya.

5. 98% PENGGUNA BERPUAS HATI
Hampir 10,000 botol dijual setiap bulan dan hampir kesemua pengguna berpuas hati dengan kesannya. Setiap hari kami menerima testimoni positif dari pengguna.


Sesiapa yang berminat boleh dapatkan REFINITY Acne Hydrogel di http://refinity.com.my/ . Hilangkan jerawat anda semudah A B C dan sepantas kilat dalam masa 24 jam !! 

Harga  : RM70 sebotol / 2 botol RM130 *hargapromosi*
SMS / WhatsApp : ‘CLEAR’ ke  019-544 3000

Giveaway January2016 Cash RM500 by Emas Putih disponser oleh Emas Putih , dan Refinity Malaysia. Terima kasih kerana join GA ini :)

On My Instagram