Tuesday, June 18, 2019

Jazz & Co Melancarkan Koleksi Raya Bersama Dina Nadzir


Selalunya bila berbincang pasal fashion, golong 'plus sizers' selalu rasa dipinggirkan. Yela sebab tak banyak kan jenama yang focus untuk saiz plus size. Paling normal pun up to XL je. Jenama sekarang ni pulak semua nak buat FREE SIZE yang ngam ngam untuk orang badan L je. Dah tu kitorang yang XL keatas ni macam mana pulak? Kitorang pun nak bergayaa!

Good thing now ada brand Jazz & Co yang dah pun baru baru ni lancarkan Koleksi Baju Raya kolaborasi dengan Dina Nadzir. Semua cantik cantik dan up to date taw. So takde alasan lagi dah plus sizers tak boleh bergaya. 






"Sebagai duta, saya berpeluang mendekati wanita yang turut berhadapan masalah rendah diri dan kurang keyakinan diri disebabkan masalah berat badan. Walaupun setiap individu disaran berusaha untuk kekal sihat, namun keyakinan serta kepercayaan kepada diri adalah kunci kejayaan paling utama," -  Dina Nadzir

Syabas Jazz & Co sebab ambil inisiatif sediakan pelbagai rekaan cantik cantik untuk plus sizers. seriously, nak ukur seseorang tu cantik bukan pada rupa atau bentuk badan ya. it's subjective. dan keyakinan diri lah menjadi salah satu point yang buatkan wanita kelihatan cantik, invincible dan charismatic. And to look like one, you need a good pair of outfit :D and oh! baju lelaki pun ada tau dekat Jazz & Co ni. Bukan untuk wanita je.




Selain daripada pakaian koleksi untuk hari raya, Jazz & Co pun ada koleksi pakai kasual yang sesuai dipakai ke pejabat juga. Harga pun sangat berpatutan.  Di samping membeli pakaian berkualiti dengan potongan busana yang cantik, pembeli Jazz & Co boleh membuat pilihan ukuran saiz mereka sama ada 12 hingga 22 untuk wanita dan L sehingga 5XL untuk lelaki. Bermula 9 Mei sehingga 30 Jun 2019, pelanggan boleh mendapat potongan harga sehingga 30 peratus apabila mereka memasukkan kod promo JAZZRAYA2019. Diskaun ini hanya boleh diperoleh sekali untuk satu akaun pembeli, selagi stok masih ada. Di samping itu, penghantaran dalam Malaysia adalah percuma. 

Untuk maklumat lanjut mengenai Jazz & Co, sila layari Instagram dan Facebook
@jazzncofashion, atau terokai www.jazznco.com untuk melihat pelbagai saiz koleksi dan
pakaian lain yang menarik. 

On My Instagram