Tuesday, February 28, 2017

Bianco Mimosa Men | Kualiti Pakaian Lelaki Setanding Jenama Antarabangsa


Hi Assalamualaikum


Perasan tak, kalau dekat shopping mall tu banyak kedai kedai yang menyediakan dan menjual baju untuk wanita . Tapi kalau untuk lelaki , boleh kira dengan jari je . Apa maksud semua ni? Hahaha . apakah ini agenda mendiskriminasikan kaum lelaki? muehehe .

Tak tak tak . Mungkin sebab wanita lagi cenderung nak bershopping , dan sentiasa ada keinginan untuk nampak cantik , bergaya dan ikut trend. That's why lah tak kira secara online takpun offline, memang banyakk sangat peniaga peniaga memilih untuk jual barangan yang khusus untuk kaum wanita je. 

Korang yang lelaki tu , jangan lah sesedih pulak . Sebenarnya ada banyakkkkk lagi jenama jenama local Malaysia yang bagus bagus untuk kaum lelaki tau . Cuma korang je taktahu . Antaranya , salah satu nama jenama pakaian yang makin meningkat naik dan dikenali sekarang ialah Bianco Mimosa!

Swiss Vita Laboratories | Serum & Cream Review


Hello gegadis

Beauty talk kali ni nak bercakap pasal "Serummmmm"

Apa?

"Serummmm"

haha apa aku cuba buat ni? -.-"

Okay. ramai kurang sedar tentang kepentingan rutin penjagaan wajah. Tak semestinya setakat cuci guna cleanser je. Kena juga gunakan toner, moisturiser dan serum .

Jumpa Kak Ani lagi! | Majlis Pelancaran Single Wangikanlah Hatimu @ L'Clasico Restaurant



Hello!

Lepas je pergi tengok konsert final 3 Juara haritu, dan dengar preview lagu "Wangikanlah Hatimu" , kat mulut dengan otak ni asyik dok menyanyi je lagu tu . Pakej sekali tangan tangan sekali goyang goyang ala makyong .

Apeeee niii

Aku takleh lah dengar dengar lagu camni. Tak semena mena jadi addicted tau. Tetiba ...

On My Instagram