Tuesday, October 13, 2015

Doublekan Lemak : Teringin nak makan korean food? Jom ke Dubuyo!


Dubuyo atau sebelum ni lebih dikenali sebagai Dubu-dubu terletak di IOI City Mall,Putrajaya . Tak pasti lah kalau ada cawangan dekat tempat lain , tapi biasanya kalau nak pelahap makanan acah korean sikit memang akan ke sini je. 

Selalu sangat melayan cite korea, kejap kejap ada scene makan topokki , sat sat makan ramyun , sat sat makan bibimbap . Aih! takleh jadi ni. IOI City Mall dengan melaka bukannya dekat , Mengada sangat nak melayan tekak ko ni Farah haha .

Sesi Teh Tarik Bersama Yana Samsudin & Sofeeya Diamond


Lyssa , Kak Ayue Jean & Mehh

Sekarang ni ada banyak sangat lambakan produk kecantikan di pasaran, banyak tu memang banyak , macam macam spesis boleh kita jumpa TETAPI, nak dapatkan yang BERKUALITI dan betul betul BERKESAN tu yang susah! Tak payah tengok jauh jauh, refer pada diri sendiri je , bila ada produk baru , iklan nampak convincing , terus rasa nak beli . Bila dah beli dan cuba, HAMPEH tak ada kesan pun . Kenapa macam tu? Sebab sesetengah produk kecantikan yang dijual dipasaran Malaysia ni rata ratanya di branding sahaja oleh satu atau dua kilang. Dalam kata senang, beli kilo lepastu repack balik. Tak pasti pun akan status kualiti produk tu, berkualiti ke tak, kilang berstatus GMP ke tak, ada HACCP ke tak .. haaa ingat senang ke nak hasilkan satu produk yang bagus? Susah taw.

On My Instagram