Thursday, December 26, 2019

Rinching Terrace Lokasi Perkahwinan Yang Eksklusif Dan Cantik Untuk Orang Bangi, Kajang Dan Semenyih



Hi Assalamualaikum

Masuk tahun 2020 ni nanti, nak masuk 3 tahun dah aku kahwin. Masa aku nak kahwin tu, jenuh juga la nak cari venue yang sesuai untuk buat majlis. Sesuai tu dari segi harga, lokasi, dan juga kapasiti. Tapi sekarang ni, untuk bakal pengantin, dah makin mudah dah nak cari venue dan pakej perkahwinan yang bersesuaian. Sebab konsepnya sekarang, dah ada banyak event space yang menyediakan tempat untuk buat majlis kahwin lengkap sekali dengan dekorasi, makan, pakaian dan andaman. 

Kalau korang tercari tempat untuk adakan majlis kahwin berdekatan kawasan Bangi, Kajang dan Semenyih, korang boleh masukkan Riching Terrace kat dalam list korang.

Terletak di lokasi paling strategik antara Bangi dan Kajang, Rinching Terrace Wedding & Events (Rinching Terrace) ialah lokasi terbaru yang mempesonakan sesuai untuk mengadakan majlis perkahwinan eksklusif atau apa apa acara sosial dan korporat. Masa aku gerak dari Saujana Impian nak kesini, Google Maps bawak aku lalu jalan dalam yang belah Semenyih tu. Naik tol LEKAS. Tapi sebenarnya bagi aku lagi senang kalau lalu dekat Lebuh Raya Utara Selatan dan keluar dekat Exit Bandar Mahkota, dekat je. Kalau dari Bangi Golf Resort tu dalam 10 minit je.



On My Instagram