Monday, March 13, 2017

Jom Sertai 'Membership Program' Benang Hijau

google


Hello Assalamualaikum ,

|Jom Sertai 'Membership Program' Benang Hijau'| No baby no , kita belum habis lagi cerita pasal Benang Hijau . Rasanya korang pun duk tengok gambar poster Benang Hijau bertempek tempek dalam facebook dan instagram iols kan?

Well, mestilah . Sebab benda helok sebaiknya dikongsi .

Dapat tahu ada SALE letops mestilah kena war warkan pada sekalian wanita, baru lah #sistersforever, gitu .

Kalau yang dah ke warehouse sale Bangi dan di Johor Bahru minggu lepas, syabas betehh iols ucapkan . Ternyata anda seorang pejuang SALE yang terulung wakakak .

Iols dah pergi warehouse sale Benang Hijau yang di Bangi hari tu, meh baca dekat entry ni |Warehouse Sale Benang Hijau|

4 Produk Terbaik Untuk Hilangkan Parut di Dunia



Hello , Assalamualaikum .

Beauty is pain, katakau.

Paling pain ialah hati kau. Sakit hati bila dah lah muka datangnya jerawat tak diundang, bila dia pergi tinggalkan parut pulak . Adudududu kejinya sifat seketul jerawat .

Di era permodenan ni (cewah) banyak syarikat pengeluar produk kosmetik cuba untuk hasilkan produk bagi menghilangkan parut, tak kisahlah sama ada kesan jerawat , kesan jatuh basikal masa darjah 3, mahupun kesan terlecur air panas tatkala membancuh teh untuk bakal mertua . Tapi tulah, dalam banyak banyak produk yang ada  ... eh 'confuse' pulak nak pilih yang mana kan?

Sebabkan aku sendiri pun kebetulannya tengah duk study sikit sikit pasal jenis jenis serum yang ada dekat pasaran yang helok untuk parut , maka gigihla aku untuk senaraikan 4 leading brands yang nama namanya tak asing lagi dan dikenali sebagai pembasmi parut yang power bagi rujukan korang;

On My Instagram