Tony Roma's Perkenal Menu Fortune Feast Bersempena Sambutan Tahun Baru Cina

Wednesday, January 22, 2020



Hi Assalamualaikum 

Baru je lagi cerita pasal Tony Roma's kan? And haluuuuu Tony Roma's ada menu terbaru dan panas panas lagi. Kali ni sesuai dengan tema Chinese New Year, kita ada Fortune Feast.

Pilihan makanan dalam menu Fortune Feast ni memang berkonsepkan oriental lah, dan main highlight nya ofcourse lah ada Yee Sang! First time aku dapat merasa cuba Yee Sang ni. Sedap rupanya! Ingatkan sebab sayur semata mata, tak best hehe. Dressing yang digunakan untuk Yee Sang ni pun sedap. Ada pilihan yang siap ada grilled salmon sekali taw. Yang bestnya ada fish skin dalam lautan sayuran tu hehe. Tu yang buat syok je nak makan, rasa crispy crispy kriukk sedapp!


Kalau korang tak minat Yee Sang, boleh cuba menu lain. Beef ribs dan lamb sudah semestinya ada juga sebab ni kan specialty Tony Roma's. 

Antara menu lagi yang ditawarkan ialah :


1. Fortune Dip (RM28.88 nett)
Crispy Potato Chips and Toasted French Toast served with Rich Chipotle Beef and Beans



2. Reunion Meal (RM138.88 nett)
Flame grilled Lamb Ribs with half BBQ Chicken and half Signature Kickin’ Shrimp - atau kita panggil set muhibbah hehe. Yang ni memang aku punya personal favourite!



3. Short Ribs with Honey Plum Sauce (RM98.99 nett) 
Honey Plum Sauce. Served with Mashed Potatoes, Fire Roasted Vegetables and French Toast - Nak kan kelainan boleh cuba ni. Sos untuk ribs kali ni lain dari yang biasa kita cuba di Tony Roma's. 




4. Trio Happiness (RM68.88 nett) 
A trio of Chicken Wings Red Hot Buffalo Wings, Salted egg Chicken Wings and Flaming Spicy Chicken Wings - Bagi penggemar chicken wings, jangan lepaskan peluang cuba yang ini. Flaming Spicy Chicken Wings paling paduuu bagi aku. Tapi jangan risau, tak pedas sangat pun.



5. Ong Lai Salad with Crispy Salmon Skin (RM38.88 nett) 
Fresh radish, zucchini, pineappIe, carrot, red cabbage, red capsicum, walnut, fried won tan strips, crumbs and crispy Salmon Skin. Served with flavouriul fortune dressing - Haa ni laa Yee Sang kita tuu. Order satu dan makan ramai ramai. Sebelum tu kita buat prosperity tossing dulu! Wehooo!




6. Fortune Salad with Grilled Salmon & Crispy Salmon Skin (RM58.88 nett)
Fresh radish, zucchini, pineapple, carrot,red cabbage, red capsicum. walnut, fried won tan strips, crumbs, Salmon Skin and Grilled Salmon. Served with flavourful fortune dressing - Yass yang ni siap sekali dengan grilled salmon . Memang nyummy!



Nah ini senarai harga untuk rujukan korang. Jom ajak family dan kawan kawan datang makan makan di Tony Roma's. Fortune Feast ni cuma available untuk masa terdekat je. 2nd January to 1st March 2020. So sementara ada, jangan lepaskan peluang untuk cuba. Okay?







1 comment

On My Instagram