Hansaegee.com : Online Store Skin Care Formulasi Korea Berkualiti Tinggi

Thursday, December 20, 2018


Korang macam ni tak?

Tengok barang harga RM129 rasa mahal bila pergi dekat kedai
Tapi bila tengok online, rasa macam "weh bapak murahh"

Hahaha apasal eh? Psychology dalam membeli belah ke atau wanita ni cara berfikirnya aneh? Ahak ahak.

Okay la tu saja je mukaddimah sikit . Objektif utama entry ni nak cerita cerita pasal Hansaegee Nature sebenarnya.

Kalau perasan lah, ada dua entry aku buat pasal Hansaegee Nature ni.






So far, aku suka product product dari Hansaegee Nature ni. Orang kata, bila guna tu nampak perubahan. Sebab tulah kena sentiasa restock lagi lagi yang cleanser tu.

Selain daripada Aloe AC Clean Bubble Cleanser dengan Aqua Whitening cream, another best selling product dekat www.hansaegee.com ni, dia punya S+ Recover Gold Nano CC Cream.

Yang aku perasan, CC cream Hansaegee Nature ni agak femes jugak. Nampak ramai juga orang guna & review dekat ig . Tapi taktahu la macam mana. Okay la nanti nak try yang tu pulak.



Pembelian secara online boleh dibuat terus dekat website diorang. Macam biasalah, nak order online kena dimulai dengan (Bismillah) create account dulu .




Kenapa kena create account?

Sebab mudah nak keep track order korang nanti. Lepastu boleh check order history. Dan boleh tahu status parcel dah di pos ke belum. And kalau ada masalah dengan order pun senang nak contact customer service diorang .

So meh nak buat tutorial cara order sikit :

1. Pilih la barang apa korang nak. Macam aku, nak restock cleanser aku dah habis, so kita pilih Aloe Cleanser ni masuk dalam cart



2. Rasa rasa dah puas hati, boleh terus ke proses checkout . Macam dekat bawah ni



3. Lepastu terus ke bahagian pembayaran, nak bayar boleh pilih nak guna bank transfer atau online banking / credit card (ipay88)



Bila payment dah selesai, setel! Tunggu je status order korang dihantar melalui email. Senang gilo weh.

============================



Dekat Hansaegee Nature ni banyak juga diorang jual in combo. So macam jimat juga la beli sekali banyak dalam set combo. 




Combo yang paling femes, set Aloe AC Clean Bubble Cleanser + Aqua Whitening Cream. Set ni datang sekali dengan FREE PAPER BAG, FACE TOWEL, PEN & FREE POSTAGE! Yang pastinya barang korang insyaAllah selamat dan secure bila dalam proses pengeposan tu sebab pihak Hansaegee Nature akan pastikan semuanya di 'bubble wrap' kan dengan kemas supaya takde la barang tu rosak ke apa kan?

Dan delivery biasanya PANTASSS! Bila korang order je, order akan diproses untuk dipos pada keesokan hari nya (hari bekerja) , dan kalau pembayaran dibuat sebelum pukul 10 pagi, order korang akan dipos pada hari yang sama juga. Dan biasanya ambil masa 3-5 hari bekerja untuk sampai kepada korang. Begitulah ceritanyaa .

Dekat website diorang ni , ada blog juga tau. Menghimpunkan semua review yang pernah ditulis para blogger & Instagram influencers. So boleh la baca honest review diorang dekat situ untuk korang lagi faham pasal produk produk Hansaegee Nature ni.

Beberapa info tentang Hansaegee Nature


  • All products made in Korea, established from 2011.
  • Mengetengahkan produk skin care formulasi Korea yang tinggi kualiti dan original.
  • Setiap bahan di gunakan ada selamat dan sah disisi undang undang penghasilan kosmetik dan produk penjagaan diri
  • Semua produk Hansaegee Nature hanya boleh didapati di website rasmi www.hansaegee.com/shop


Kelebihan berbelanja di Hansaegee Nature


  • FREE DELIVERY untuk setiap pembelian RM70 keatas
  • Dapat kumpul point yang boleh ditebus sebagai diskaun pembelian. Setiap perbelanjaan RM1.00 , dapat 1 point. Setiap 100 point terkumpul, boleh tebus untuk nilai RM1 diskaun .
  • Pengeposan pada esok hari setelah order diterima. Pos hari yang sama kalau bayaran dibuat sebelum 10.00 pagi
  • 2 pilihan servis penghantaran boleh dipilih : GDEX & POSLAJU
  • Ada menawarkan sesi Live Chat di website, mudah untuk berhubungan dengan customer service agent sekiranya ada sebarang pertanyaan. Nak contact melalui whatsapp dan email juga boleh .



Bagi aku, apa yang penting bila nak shopping online ni ialah service. Mesti nak pastikan seller boleh bungkus barang tu elok elok, supaya takde kerosakan. Dan juga nakkan barang kita order tu cepat sampai. Bila dah bayar, kalau boleh nak di pos pada hari yang sama tak pun esoknya. Yela sebab dah bayar kan, risau la kalau lambat lambat.

So aku puji la Hansaegee Nature punya inisiatif untuk bagi yang terbaik buat customer dia. service pantas, support line untuk chat tanya tanya soalan pun ada. Bagus bagus . Good job, Hansaegee Nature team :)




🍁Website: www.hansaegee.com/shop

1 comment

  1. betul lah tu bila pergi kedai RM129 nampak mahal, tapi bila shopping on9 nampak murah, bahaya bahaya


    hammer of thor
    keyword
    kolestrol tinggi
    online business

    ReplyDelete

On My Instagram