Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen

Saturday, May 19, 2018



Daripada dulu susah betul rasanya nak pronounce elok elok 'Schwarzkopf' ni. Even nak eja pun, aku check banyak kali takut salah hahaha . Jenama Schwarzkopf ni bukan baru setahun dua dalam pasaran . Keseluruhannya , dah 120 tahun tau! Daripada zaman sekolah pun dah selalu dengar jenama Schwarzkopf ni. Kalau pergi saloon rambut, mesti mostly guna jenama Schwarzkopf .

Dulu susah nak dapat produk Schwarzkopf dekat kedai biasa. Tapi sekarang dah senang , boleh beli dekat Watsons , Guardian dan hypermarket . For me, harga pun berpatutan . Range dalam RM18 ke RM35 je. Boleh tahan guna untuk beberapa bulan . Dalam kes macam aku yang kena berebut shampoo dengan Hilmi , ha mungkin kena beli shampoo tu sebulan sekali kot hehe .


So, terbaru Schwarzkopf launch new range untuk hair products diorang iaitu - Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen . Ada 3 produk semuanya, tapi aku ada shampoo dengan conditioner je .


1. Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Shampoo
2. Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Conditioner
3. Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen EXpress Repair Spray

schwarzkopf produk rambut



Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Shampoo

Produk rambut Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen

What it claims ;

Menawarkan pembersihan harian untuk rambut normal atau kering dan kasar. Mengembalikan keseimbangan kelembapan optimum, menghasilkan rambut yang sihat dan bersinar. Keadaan formula pH 4-5 dengan Marine Collagen & Hyaluronic Acid mengoptimumkan penyerapan kelembapan dan pengekalan, menjadikan rambut kelihatan lebih licin dan berkilau .

Harga : RM18 (200ml) / RM28 (400ml)

Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Conditioner

Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen

What it claims ;

Memberikan keseimbangan semula penghidratan yang tepat untuk rambut normal atau kering dan kasar. Penghidratan tahan lama dan kesan kelancaran selama 72 jam. Gabungan sempurna untuk sinaran berkilau 

Harga : RM29 (400ml)


Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Express Repair Spray


Image result for schwarzkopf hydro collagen repair spray

What it claims ;

Menyampaikan generasi dan kelembapan yang intensif yang memperbaiki struktuk rambut dan melancarkan permukaan rambut sambil meninggalkannya mudah untuk disikat .

Harga : RM35 (150ml)



 ===================================================

Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen

Scwarzkopf ada banyak jenis produk yang bersesuaian dengan jenis jenis hair concerns. Ada untuk dandruff, ada untuk rambut rosak and macam macam lagi. Untuk Scwarzkopf Extra Care Hydro Collagen ni, lebih fokus pada nak bantu kulit kepala kita dapat retain moisture/lembapan dengan lebih lama. Bila kulit kepala kekal lembap, automatik rambut pun tak kasar, nampak shinyyyy , rasa lembut, dan mudah lah nak gayakan dengan apa jenis sekalipun

Makanya, bagi korang yang suka menggayakan rambut, suka straighten rambut ke, curl ke apa . Kena pastikan rambut tu sihat, cukup lembapan . Takdelah rambut tu rosak dan bila styling , nampak kasar or keras je. Selain daripada ada marine collagen, produk untuk range Exta Care Hydro Collagen ni ada bahan Hyaluronic Acid juga . As you guys probably know, Hyaluronic Acid ada kemampuan untuk tampung sejumlah air lebih daripada berat dia sendiri . So maksudnya, kalau bab bab nak bagi moisture ke apa, memang kerja Hyaluronic acid ni lah .

Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen hair product

Pakai tudung pun kena jaga rambut ye. Know your hair concern dan pilih lah rangkaian produk yang bersesuaian . Pilih Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen ni pun elok , untuk kekalkan kesegaran rambut walaupun bertudung seharian , gituuhh .

Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen


Boleh dapatkan di farmasi Guardian dan Watsons terpilih berhampiran uols . 



========================================






Related search : Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen Shampoo, Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen review, Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen bagus untuk rambut, Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen harga, Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen best ke, Schwarzkopf Extra Care Hydro Collagen untuk masalah rambut apa, masalah rambut kasar, cara atasi masalah rambut, masalah rambut kering, masalah rambut rosak, tips baik pulih rambut, syampu bertudung, syampu tudung, shampoo tudung, shampoo rambut bertudung

Post a Comment

On My Instagram