Jom Sertai 'Membership Program' Benang Hijau

Monday, March 13, 2017
google


Hello Assalamualaikum ,

|Jom Sertai 'Membership Program' Benang Hijau'| No baby no , kita belum habis lagi cerita pasal Benang Hijau . Rasanya korang pun duk tengok gambar poster Benang Hijau bertempek tempek dalam facebook dan instagram iols kan?

Well, mestilah . Sebab benda helok sebaiknya dikongsi .

Dapat tahu ada SALE letops mestilah kena war warkan pada sekalian wanita, baru lah #sistersforever, gitu .

Kalau yang dah ke warehouse sale Bangi dan di Johor Bahru minggu lepas, syabas betehh iols ucapkan . Ternyata anda seorang pejuang SALE yang terulung wakakak .

Iols dah pergi warehouse sale Benang Hijau yang di Bangi hari tu, meh baca dekat entry ni |Warehouse Sale Benang Hijau|


Sesungguhnya rugi lah sisturr yang tak pergi membeli belah dekat warehouse sale Benang Hijau di Bangi & Johor Bahru tu . Sebab Ya Aulohh harga murah tahap taktahu nak diungkapkan dengan kata kata haha .






Untuk jadikan korang semua lebih bijak dalam berbelanja, aku nak sarankan pulak untuk korang mendaftar sebagai ahli kad keahlian Benang Hijau . 

Ada bercadang nak ke lokasi warehouse sale Benang Hijau yang seterusnya? Ha cepat buat kad, sebab nanti korang boleh dapatkan pulak additional 10% diskaun. weehoo!

Sertai keahlian Benang Hijau 


Cuma perlu bayar RM20 sahaja semasa mendaftar, dan bayaran tahunan sebanyak RM10. 

"Apasal kena bayar? Free je takleh ke?"

Ha, kalau free, dan semua orang boleh dapat harga murah begitu sajeee ... maka tak exclusive lah kan? Dah nama pun keahlian , cuma orang tertentu yang menjadi ahli saja boleh nikmati kelebihan yang khusus .

google

Makanya, apa yang spesial kalau mendaftar jadi pemegang kad ahli Benang Hijau?


  1. Diskaun 10% untuk semua produk Benang Hijau. 
  2. Automatik menjadi EJEN DROPSHIP Benang Hijau dan boleh promosikan produk Benang Hijau secara online. 
  3. Diskaun 20% pada hari jadi pemegang card. 
  4. Preview produk baru dan promosi khas untuk Member yang akan diadakan dari semasa ke semasa. 


Lagi satu berita baik untuk para ahli kad Benang Hijau yang lahir pada bulan Mac, haa untuk March Babies , Benang Hijau ada promotion bayekkk punya untuk korang tauu :


  1. Korang boleh redeem free shawl di mana-mana lokasi benang hijau khas buat semua yang lahir pada bulan March! Promosi ini sah sepanjang Mac ini sahaja. 
  2. Dapatkan diskaun 20% bagi semua produk Benang Hijau (tidak termasuk promosi)


So, kalau yang kebetulannya memang birthday pada bulan Mac, helok lah korang daftar keahlian sekarang. Boleh terus dapatkan promosi 'March Babies' pada bulan ni . Dapatlah hadiah birthday tudung selaii 

Benang Hijau tak terhad kepada koleksi tudung sahaja. Koleksi baju muslimah pun ada banyak termasuklah blouse, palazzo dan juga jubah yang cecantiks . So, kalau dah jadi ahli tu, boleh lah dapatkan diskaun untuk shopping top to toe. Daripada tudung, ke baju, ke seluar . 

Senarai koleksi pakaian muslimah Benang Hijau;

BLOUSE
Nina, Dolly, Layla Midi, Elle, Fabulous, Rika, Azalea


DRESS
Anisa, Luna, Sophie, Sophia, Leia, Maia, Lana, Marissa 2.0, Sakura Blossom, Autumn tree, Arianna, Hana, Medina, Innara, Zaria, Mikayla, Suraya Plain, Suraya Polkadot


SCARVES
Inner Sofya, Wide Shawl, Maira, Naura, Laura Plain, Laura Printed, Ashley Plain, Asyley Printed, Lily Plain,Wonderlily (M), Wonder Asyley, Lily Lace, Lily Kayla

google

Ini semua nama nama collection untuk produk Benang Hijau. Dan collection collection ni ada juga yang dijual pada harga runtuh dekat warehouse sale tau . 

Okay, next location ke Kelantan pulak . Orang Kelantan siap sedia k?

Kalau korang tanya aku, aku nak mendaftar ke tak ahli Benang Hijau ni?

Mestilah jawapannya ,YASS BABY YASS!

Sebab , aku seorang yang cheapskate, makanya kalau ada cara untuk berjimat dan dapatkan lebih banyak diskaun, aku akan gunakan wakakaka . So, senang lah nak cari tudung atau baju untuk raya nanti hewhew. 


Sentiasalah membuat pilihan yang bijak,
silalah mendaftar keahlian Benang Hijau now now now.


Related search : Benang hijau membership card, benang hijau kad ahli, benang hijau ahli, membership benang hijau, benang hijau program dropship, program dropship malaysia, program dropship menarik, program dropship murah

Post a Comment

On My Instagram