5 Sebab Kenapa Suplemen Anaqi Superchamp Jadi Pilihan Ibu Bapa Untuk Anak Anak

Wednesday, July 5, 2017


5 Sebab Kenapa Suplemen Anaqi Superchamp Jadi Pilihan Ibu Bapa Untuk Anak Anak | I got this a lot masa raya "Eh, ni yang baru kahwin haritu kan? Dah ada nak dapat cucu ke? " Sambil jeling Mama dengan Ayah, dan gelak . Aku dekat tepi, macam sinyum simpol je la mampu. Tak kan nak balas "InsyaAllah makcik. Nanti dah beranak 4 waktu raya saya bawa suruh sepahkan rumah makcik" wkaakkaka . Rasa macam eii apeni tipikalnya soalan hahaha .

Siapa lah yang tak nak anak kan bila dah kawin? Memang lah nak, cuma belum ada rezeki . Lagipun, being a parent is challenging.

Gila tak challenging? 

Masa nak membesarkan anak tu lah nak kena pastikan apa yang kita bagi dia makan tu , yang bagus -bagus, Yang sihat-sihat. Nak kena pilih pulak supplemen apa yang sesuai .

Kalau dulu, mengigihlah mak kita paksa makan kismis kan? Tapi budak budak banyak menolak . Sebab rupa kismis tu je dah nampak lain dekat mata diorang . Macam ngeri je nak makan kan?



Tu yang ramai ibu bapa rasa lega dan seronok bila ada nya produk untuk kanak kanak dalam bentuk suplemen je.

Antaranya yang tengah hot sekarang ni, suplemen Anaqi Superchamp . 


Suplemen Anaqi ni tak terhad pada untuk perkembangan minda je, tapi bantu juga untuk ketahanan tubuh anak anak dan juga untuk bantu tambahkan selera makan .

5 Sebab Kenapa Suplemen Anaqi Superchamp Jadi Pilihan Ibu Bapa


Kalau dah jadi parents, semuanya nak yang terbaik untuk anak anak , betul? Dan nak pastikan juga apa yang diberi pada anak anak tu, anak anak pun suka nak terima . Ha ni I senaraikan antara 5 sebab kenapa suplemen Anaqi Superchamp dah mula jadi pilihan ramai parents ;

1. Packaging Yang Menarik


Kotak luaran dan botol Anaqi Superchamp ni catchy sangat, nampak fun ; siap ada maskot superhero lagi . Memang sesuai untuk tarik perhatian kanak kanak . Sebab diorang ni cenderung kepada suka benda benda yang ada gambar kartun kartun tu . Sekaligus, memudahkan usaha ibu ayah untuk pujuk anak makan suplemen ni .

2. Bertemakan superhero

Macam yang I mention tadi, sebabkan packaging Anaqi Superchamp ni ala ala macam "power booster" , anak anak jadi lagi bersemangat nak makan . Lagipun anak anak ni memang mudah terpengaruh dengan superhero. Semua kalau boleh nak jadi macam spiderman lah, superman lah, iron man lah ... kan?

So, untuk ibu ayah ; boleh lah pancing anak anak cakap
  "Ha nak jadi superhero tak? Makan ni dulu.. "

Senang kan?

3. Gabungan makanan sunnah

Suplemen Anaqi Superchamp ni bukan setakat menggabungkan bahan bahan yang bagus untuk perkembangan minda semata mata, tapi juga menggabungkan bahan makanan sunnah yang bagus untuk keseluruhan tumbesaran anak anak .

4. Tiada Gula Tambahan , Hanya manis buah buahan

Tanpa gula tambahan, hanya manis buah je


Ada tengok dalam tv kan iklan susu apa ntah tu, dia educate kan pada semua orang bahawa banyak produk untuk kanak kanak dekat pasaran sekarang ni ada ditambah gula tambahan  ; which is not good for kids . Oleh sebab itu, Anaqi Superchamp ni menghasilkan suplemen yang memang manis masamnya yang datang dari buah-buahan sahaja, tanpa gula tambahan tau . No wonder lah Anaqi Superchamp ni jadi pilihan ramai parents .

5. Mudah kunyah, macam gula gula 

Suplemen Anaqi Superchamp ni didatangkan dalam bentuk chewable tablet, ada rasa masam, ada rasa manis . Dan sangat mudah dikunyah untuk kanak kanak dan sesuai untuk kanak kanak berumur 1 tahun dan keatas .

Rata-ratanya ibu bapa bagi feedback mengatakan, anak anak diorang suka dengan rasa Anaqi Superchamp ni. Nak kawal pengambilan jajan anak anak pun mudah, sebab gantikan je dengan Anaqi Superchamp ni bila diorang merengek nak makan jajan atau gula gula. Daripada bagi makan benda tak sihat macam jajan tu, lagi bagus bagi suplemen Anaqi ni kan?


=============================

Tak pelik lah kalau makin ramai ibu bapa yang memilih Anaqi Superchamp untuk anak anak . So sekiranya anak anak ada masalah ;


  • Kurang selera makan
  • Kurang fokus dalam pelajaran
  • Mudah mengantuk masa belajar
  • Mudah lesu dan tak bertenaga


Boleh lah cuba ikhtiarkan dengan Anaqi Superchamp ni .


I'm sure most of parents mesti nak yang terbaik untuk anak anak kan? Even kalau I ada anak nanti pun, I nak bagi dia makan Anaqi Superchamp ni. Biar didik dari kecil untuk makan suplemen macam ni, daripada di ajar ajar makan jajan, kan?

Sebotol cuma RM79.90 , dan tahan untuk penggunaan 1 bulan . Dalam 1 bulan tu , insyaAllah parents boleh mula notice perubahan positif pada anak anak . Macam parents parents ni juga lah ;


Tanpa gula tambahan, hanya manis buah je

Bukan anak anak je boleh makan, mak bapa pun boleh join sekali

"Jangan lupa makan Superchamp baru boleh jadi superhero" 

Dekat mana nak dapatkan Anaqi Superchamp ni?


Ibu ibu bapak bapak boleh buat pembelian di Lazada > Anaqi Superchamp < , takpun buat pembelian melalui whatsapp . Kalau nak mudah, dekat Lazada lah sebab boleh terus direct dengan internet banking kan?


Ini nombor hotline Anaqi Superchamp ;

+60 11-1001 6890
+60 11-1001 6890
+60 11-1001 6890

Facebook : Anaqi ZZ Legacy
Instagram : @anaqizzlegacy

p/s : baca testimoni knowing anak orang semua sihat and aktif , I pun tumpang happy. Apakah petanda ni? ekekeke


Related search : suplemen minda kanak kanan, makanan tambahan kanak kanak, brain booster, supplement minda, makanan tambahan untuk minda, suplemen tambah selera makan anak anak, produk minda, makanan sunnah, produk makanan sunnah, makanan sunnah ,makanan minda terbaik, makanan minda untuk pelajar, makanan cerdas minda anak, cara tambah selera makan anak, cara ganti jajan makanan anak




2 comments

  1. Macam best.... Boleh cuba untuk anak ni....

    ReplyDelete
  2. macam best je supplement ni
    http://mama3danish.blogspot.my/

    ReplyDelete

On My Instagram