Jus Harmoni bantu rawat masalah dalaman , cantikkan luaran .

Friday, March 24, 2017

Mak aku kata, well bukan mak aku jelah . Rasanya mak orang lain pun kata juga kot ,

"Nak cantik jangan cantik luar je, kena cantiknya dari dalam juga"

Cantik dalaman , pastilah dari segi cantik kan peribadi dan juga hati tu . Kalau muka kaww cantik dik tapi hati kau busuk , Ya Auloh! mohon disumpah jadi kotak kasut .

Cantik dalaman juga merangkumi dari segi kesihatan dalaman yang rapi , dan elok . Termasuklah punyai cycle period yang teratur , pelawasan yang bagus , masalah masalah miss V pun tak ada .

Ah ye adik adik , itu definisi kecantikan dalaman untuk seorang wanita . Mohon catit dan hadam .


Banyak produk kecantikan sekarang ni mensasarkan untuk cantik luar je . Kulit gebu lah , flawless tanpa jerawat ... tapi bila bahagian dalaman , bak kata Sajat ;

"Alamak aihhh ... kuih koci!"

Hahaha . Takde firm firm , kuih koci pulak dia (kalau tak faham, abaikan)

Pentingnya disini nak tegaskan , para wanita perlu titik beratkan banyak benda . Muka tak boleh lawa semata mata, aset aset lain pun kena jaga .

Kalau orang dulu dulu , diorang main rebus rebus herba dan akar kayu je . Jadikan minuman ubatan dengan manfaat kecantikan . Dah zaman moden moden ni, ada kau rajin masuk hutan cari akar kayu? Masuk hutan cuma sebab nak ambil gambar letak dalam instagram jurrr ,Lol!

jus harmoni malaysia review kesan



Nak mudahkan usaha dapatkan kebaikan herba tradisional tanpa perlu bersusah payah , Jus Harmoni dah tolong gabungkan 15 jenis herba tradisional dan 3 herba moden dah dekat dalam jus dia tu . Paling penting kat sini , jus ni memang 100% asli dan tanpa penambahan bahan kimia dilarang . Bahan pengawet tu ofkos ada nak, kang acaner pulak kau nak preserve kan? Dah jangan nak debate dengan ahkak pasal preservative please. Nanti ahkak seorang pelajar Chemical Engineering majoring Food Technology bukak buku kang .

Okay, berikut ialah antara herba yang terdapat dalam Jus Harmoni ni ;

1) Ekstrak Delima
2) Ekstrak Kurma
3) Ekstrak Prune
4) Ekstrak Madu
5) Ekstrak Buah Tin
6) Ekstrak Kunyit
7) Ekstrak Kacip Fatimah
8) Ekstrak Manjakani
9) Ekstrak Serapat
10) Ekstrak Tongkat Ali
11) Ekstrak Pegaga
12) Ekstrak Peuraria Mirifica
13) Ekstrak Habatussauda
14) Ekstrak Alba
15) Ekstrak African Mango
16) Marine Collagen
17) Vitamin C
18) Vitamin A, B3 dan B5

Ape niiiii?? Banyaknyaa.

Setiap daripada nya semua ada manfaat dan kebaikan tersendiri. Yang penting, ianya fokus pada nak merawat masalah dalaman korang.  Biar kecantikan tu terpancar berpinau pinau silau dari dalaman ke luar, gittew.

Apakah setakat minum 2 hari dah nampak hasil?

No baby no,

Kesan akan berbeza bagi setiap individu. Ada yang dapati kesan positif dapat dilihat dalam tempoh yang singkat, ada juga yang amalkan 3 botol baru nampak kesan ketara. Umur pun jadi salah satu faktor untuk produk bertindak balas pada sistem badan kita. Kalau dah berusia tu, ambil masa sikit lah ye untuk tengok hasilnya.

Sebenarnya apa fungsi Jus Harmoni ni?


jus harmoni stem cell kebaikan

Akak tahu uols masih keliruhuhu.. apa yang Jus Harmoni ni mampu buat keatas diri uols.

Jus Harmoni ni ada banyak manfaatnya , antaranya ia dapat berfungsi sebagai energy booster dan juga bagi menstabilkan hormon kita.  Bagi korang yang rasa lesu lesu, tak cukup rehat atau asyik kemurungan tu ... boleh la cuba amalkan Jus Harmoni ni . Bila sebut pasal hormon , banyak masalah yang kita alami pada badan kita, pada kulit kita, sebenarnya berkait dengan hormon . Bila hormon elok je, sistem badan pun jadi teratur . Barulah impian nak kulit flawless, badan langsing dan bertenaga semuanya dapat dicapai , gittew.

Sebenarnya aku dapat tahu pasal Jus Harmoni ni pun daripada kawan kawan dekat facebook juga . Sebabkan haritu aku ada tanya tanya dekat kawan kawan fb & instagram kot kot ada recommendation untuk mana mana supplement yang elok untuk kesihatan dalaman and some of them recommend this to me.

Aku ni bukanlah jenis yang suka suka nak terjebak dengan memana produk tanpa selidik dan study dulu . Bila tengokkan pada testimoni dan senarai kandungan bahan dalam Jus Harmoni ni, aku rasa macam "eh , tak salah kot kalau nak cuba " . Dan kesannya lepas aku cuba amalkan jus ni untuk sebulan, ada beberapa kesan positif yang aku notice. (Walaupun aku selalu mengelat guna tak ikut jadual wakakaka )

Antara kesan positif :


  • Jerawat yang kemerahan dah makin surut dan kurang kesan merah
  • Kurang rasa lesu
  • Kurang masalah keputihan
  • Kurang alami senggugut 


So far, yang ni je yang aku notice lepas penggunaan Jus Harmoni ni . Not bad lah kan kan kan?


Cara penggunaan Jus Harmoni 


Menariknya Jus Harmoni ni, korang tak perlu nak tadah guna sudu ke, bancuh bancuh ke apa. Korang cuma perlu sembur sembur je dekat bawah lidah .

jus harmoni kesan sampingan

Semburkan 2-3 kali semburan di bawah lidah 3 kali sehari sebelum makan .

Simple kan?

Spray je kot . Tu pun aku selalu ter-skip skip gak wakakaka .

Jus Harmoni ni boleh diamalkan oleh kedua wanita dan lelaki yang berusia 20 tahun keatas dan ianya juga selamat diamalkan oleh wanita yang sedang mengandung . So ibuk ibuk boleh amalkan ni juga ya, no worries!

Jus Harmoni ni baru je lagi dipasarkan dan sekarang diorang tengah adakan promosi pada harga RM80.00 sebotol (NP: RM140) dan terhad untuk 300 botol jeee . Harga RM80 tu pulak harga termasuk postage ke Semenanjung & Sabah Sarawak tau . Gilee berbaloi . So kalau nak cuba cuba tu, heloklah beli masa masa promosi ni . Nasib baik iols sempat grab harga promo . Sementara sempat ni, sila beli sebotol dua buat stok ye .

Lagi berita baik untuk korang si pembaca belog Farah Dafri ,

aku nak pilih 5 orang pembaca yang bertuah untuk dapatkan sebotol Jus Harmoni secara PERCUMA! Tapi dengan syarat , korang cuma tanggung kos penghantaran je . Contohnya kalau pos ke semenanjung , RM10, Sabah Sarawak RM12. Haaa, cuma bayar kos pos tu je. Kos Jus Harmoni pulak, ahkak tanggunggg . Sukaaa tak?

Kalau nak, cecepat comment dekat bawah yee. Nanti ahkak hubungi korang .

Jus Harmoni by B'Famme


Alamat :
Jalan Kent 3
Kuala Lumpur, Malaysia

Email : bfammehq@gmail.com
Contact : 017-371 3010











Related search : bfamme, jus harmoni bfamme, jus harmoni kebaikan, review jus harmoni, review jus harmoni kesihatan, manfaat jus harmoni, kebaikan jus harmoni, kelebihan jus harmoni, bad review jus harmoni, jus harmoni tak elok, jus harmoni kanser, jus harmoni tak sesuai, jus harmoni kesan sampingan, kesan sampingan jus harmoni, jus harmoni sembur, cara guna jus harmoni, jus harmoni cara makan, cara minum jus harmoni, kandungan jus harmoni, jus harmoni kkm, jus harmoni selamat, jus harmoni bahaya, bahaya jus harmoni, jus harmoni untuk ibu mengandung, jus harmoni ibu mengandung, jus harmoni ibu menyusu, kesan jus harmoni untuk mengandung, jus harmoni untuk lelaki, jus harmoni sesuai untuk umur berapa, jus harmoni kanak kanak minum, jus harmoni sesuai ke untuk kanak kanak .




Post a Comment

On My Instagram