Nak cantik semudah sembur sembur ? Nah pakai ni - CLARUS Instant Reyouth Spray

Saturday, November 19, 2016

Hello .

Nak cantik , tapi pemalas .
Sebab tulah, cuma yang rajin dan gigih terlebih je yang mampu jadi cantik .

Well , kalau nak cantik .. mestilah kena rajin makan supplement ikut aturan , tiap malam sapu bermacam krim muka sebelum tidur , sekali sekala kena pergi facial , tiap minggu pakai mask ... macam macam lagi lah . (lecehnya lah kan? )

Tapi, ramai daripada kita ni PEMALAS!

kakakaka . bukan nak cakap dekat orang lain lah , aku pun sama jugak . Kalau boleh , nak pakai satu jenis je produk yang boleh selesaikan semua masalah kulit yang ada .

Dulu aku terfikir gak  ,

"Alah asyik sapu je, malas nya nak sapu sapu ni weyyy ! Takde ke produk jenis spray je. Senang tak kalut nak sapu sapu bagai"

Jelas sangat kemalasan aku tu kan ? ekekeke . takat nak sapu krim sebelum tidur tu apalah sangat tapi kemahen berkira kan hahaha . nak cantik tapi pemalas LOL

Amazingly , sekarang permintaan sistur dah termakbul . Dah ada dah produk jenis spray spray jee lepastu boleh cantik wehhh *Scream!*




"MANA FARAH? MANAAAAAAA" - ku dengar teriakan kakak kakak yang sama nak-cantik-tapi-malas-like-me kakaka .




CLARUS INSTANT REYOUTH SPRAY

Macam mana boleh spray je jadi cantik? Logik ke tak logik ni?

Secara logiknya, ianya logik (Apa aku cakap berbelit sangat ni haha) sebab dalam sebotol CLARUS INSTANT REYOUTH SPRAY ni terkandung bahan bahan power dan sangat bagus untuk kulit especially untuk menentang penuaan (kenapa lately aku cakap pasal produk untuk penuaan je ni? wuuu sis makin berusia. sobs)

5 Kandungan Utama :

1. Caesalpinia Spinosa Gum
2. Sea Salt
3. Vitis Vinifera Grape Juice Extract
4. Aqua/Flyceein/Caesalpinia Spinosa Gum
5. Propanediol / Water and Vitos Vinifera Grape Juice extract.

Sila fokus pada point no 2 dan no 3. Sea Salt secara semula jadinya elok sangat untuk pori kulit muka kita. Ianya berfungsi untuk memberikan mineral yang diperlukan kulit untuk kekal remajeww dan cantik . Ianya juga elok untuk memberikan keseimbangan pada kulit, merawat kekusaman , memberikan kelembapan pada kulit dan juga memulihkan keradangan pada kulit .


Vitis Vinifera Grape Juice Extract pula sering diadunkan bersama dalam produk kecantikan dan kosmetik sebagai agen anti penuaan dan bertindak untuk melembutkan kulit . Anggur mengandungi polyphenol atau phytochemical  seperti resveratrol bagi meningkatkan pelbagai jenis kesihatan. Dipercayai anggur ada kaitan dengan panjang usia, dan juga melambangkan keremajaan.

Kesan : Anti penuaan / kelembapan - sesuai untuk semua jenis kulit.

Mengurangkan tanda-tanda awal kedutan, mengubati kedut : Membantu mengurangkan tanda-tanda awal penuaan kulit : kendur  dan kedut.

Dengan pengunaan setiap hari, ramuan pengaktifan kulit  Vitis Vinifera Grape Juice Extract yang di reka khas menentang tanda-tanda awal penuaan dengan cara yang unik lantas menghasilkan kesan  mengekang penuaan kulit dan kesan  efektif mengurangkan tanda-tanda penuaan.

Melembapkan kulit
Perwajaan kulit bergantung pada kandungan air.  Kandungan air yang seimbang membantu membuat kulit menjadi rata, lembut dan anjal. Jika kulit kering, ia akan menjadi bersisik, kasar dan merekah. Pengaktifan Vitis Vinifera Grape Juice ekstrak ini dapat melindungi kulit daripada kekeringan dan segera meningkatkan kelembapan kulit. Ia juga mengawal kekeringan kulit untuk jangka masa panjang serta memberi wajah yang lebih sihat.

Menyerlahkan dan menyerikan kulit semulajadi.
Keseragaman kulit mengurang mengikut usia, tekanan dan pencemaran. Kulit yang kelihatan muram dan kering akan kelihatan lebih tua dari umur sebenar.  Itulah sebabnya mengapa kulit tidak sekata warna tona nya. Kelembapan wajah tanda keremajaan kulit. Pengaktifan Vitis Vinifera Grape Juice extract ini menyediakan efek anti penuaan dan kelembapan yang luar biasa.

Secara menyuluruhnya boleh disimpulkan bahawa, CLARUS Instant Reyouth Spray ni memang fokus pada membantu kulit jenis matang yang terdedah pada penuaan. Kulit para wanita yang seawal 25 tahun (saya lettew) kan dah mula hilang elasticity, penghasilan kolagen pun makin kurang .. pastu mula lah kulit nampak kusam, dan yang tak bestnyaa .... kedut pun dah mula nampak!


Dengan adanya bantuan bahan bahan aktif macam sea salt dan vitis vinifera grape juice extract ni , bolehlah bantu lupus lupuskan mana kedutan degil tu . Taknaklah nampak tua daripada usia kan?

Apa lagi khasiat & kelebihan CLARUS Instant Reyouth Spray ni?



















  • Fungsi Anti-kedut
  • Efek melembutkan Kedutan / garis halus kelihatan berkurang 
  • Merangsang pengeluaran kolegen-1
  • Melindungi dari Penuaan
  • Melindungi tunjang stemsel dari Kerosakan
  • Melindungi  rangkaian keanjalan dari Kerosakan
  • Mampu mengawal penuaan dan kedut.
  • Anti-penuaan dari tanda-tanda awal kedutan (25-35 tahun) menerusi kedutan mendalam (60 tahun dan kulit yang terlalu matang)
  • Melindungi mitochondrial DNA dari kerosakkan
  • Melindungi asid  hyaluronic dari menurun
Nampak tak ? nampak tak ? Memang elok sangat lah untuk aku pakai ni haha . Rasanya kalau beli & hadiahkan untuk mak ke, mak mertua ke (eh!) .. memang sesuai sangat .


Bila spray ni berasaskan air je dan bukannya minyak, segala nutrient yang ada dalam produk tu lagi mudah nak meresap jauh kedalam kulit dan membantu menyuburkan sel sel kulit kita tu . Lagipun, bila dah water based ni .. takdelah risau takut ada bahan yang boleh buat kulit radang kalau pakai berlebihan . Makanya, nak spray hari hari pun boleh . Tapi janganlah spray banyak sangat kang cepat pulak habisnya haha .


Some more important point to highlight ialah , CLARUS Instant Reyouth Spray ni memang 100% selamat dan tanpa bahan berbahaya. Bila sebut bahan berbahaya, termasuklah bahan bahan ni semua yang selalunya terkandung dalam produk kecantikan :


1. TIADA Parabens / Methylisothiazolinone MIT)

2, TIADA Silikon

3. TIADA Pewarna

4. TIADA Alcohol

5. TIADA Minyak galian

6. TIADA Bahan Lanolin

7. TIADA Bahan-bahan haiwan

Point no 7 kena take serious juga. Sebagai orang islam, kena pastikan produk kita pakai tu HALAL dan tak di-derived daripada haiwan, lagi lagi haiwan yang haromm tuu . Get it?




Sekarang dah takde alasan nak dapatkan kulit cantik. Jangan cakap setakat nak spray pun kau malas! hahaha . spray je awak, tak susah punn .  SEMBUR SEMBUR lepastuu .. .eh tetiba cantik :p

For more info berkaitan CLARUS Instant Reyouth Spray ni boleh terus ke www.myclarityplus.com atau hubungi HOTLINE +6018- 282 4468

Eh! Ha, jom layan lagu super catchy CLARUS ni . Syok weh dengar banyak kalii heheee comel je


CLARUS INSTANT REYOUTH SPRAY, CLARUS INSTANT REYOUTH SPRAY HARGA, CLARUS INSTANT REYOUTH SPRAY MURAH , CLARUS INSTANT REYOUTH SPRAY MALAYSIA, CLARUS INSTANT REYOUTH SPRAY FUNGSI, CLARUS INSTANT REYOUTH SPRAY BENEFIT, CLARUS INSTANT REYOUTH SPRAY KHASIAT

4 comments

  1. Goshhh thanks memahami. Ain malas gila nak consume supplement semua sebab tak disiplin haha. nice one


    blogwalking :D theathra.blogspot.my

    ReplyDelete
  2. wahhh senangnya nak guna, sembur je! nak bwk ke mana² pun senang.. menarik!

    ReplyDelete
  3. best nyaaa .. sangat sesuai untuk orang malas tapi nak cantik macam yana hehehe =)

    ReplyDelete

On My Instagram