Harga tiket cuma RM8 bagi pengguna Redone di MBO Cinema setiap hari selasa!




Hi.

Macam aku yang aku pernah cerita dalam entry INI ,  kalau nak tengok wayang aku memang suka ke MBO Melaka Mall . Meskipun nampak haunted dan spooky , aku tetap prefer untuk tengok wayang dekat situ . Tambah pulak baru baru ni aku dapat tahu MBO Cinema mengadakan promosi redOne Tuesday, lagi lah bertambah tambah sukanya nak tengok wayang dekat MBO!




redOne Tuesday ni ialah promosi special untuk para pengguna RedOne . Pada setiap hari selasa, kau boleh dapatkan tiket wayang pada harga RM8.00 sahaja! Berbaloi kan? Tak kisah lah cerita apa sekali pun. Yang baru baru keluar yang kebiasannya harga RM11-RM12 , dapat pada harga RM8!



Disebabkan teruja dengan promosi ni dan memandangkan hari selasa haritu aku tak de keje ekekeke yeke takde keje? :p tambah pulak senarai cerita yang aku over sangat nak tengok pun dah berjela .... makanya ku gagahi jua menapak ke MBO Melaka Mall tu .



tak . kita bukan nak beli popcorn . jangan fitnah eh haha

Proses pembelian tiket berjalan dengan lancar walaupun kena beralih alih kaunter. Mulanya pergi dekat kaunter jual popcorn tu sebab tiket dijual dekat situ, bila cakap nak beli tiket promosi redOne, kena pula beralih ke kaunter lain sebab katanya kaunter lagi satu tu baru boleh keluarkan tiket promosi redOne tu . Well, okay foinee . Demi diskaun, sis sanggup kikiki dasar cheapskate! :p


wajah seorang cheapskate hahahaa


So untuk pengguna redOne, jangan lepaskan peluang dapatkan promosi redOne Tuesday setiap selasa di MBO Cinema berdekatan korang ye . Tertakluk kepada terma dan syarat yang boleh di baca disini :
redOne Tuesday Promotion


ehhh lupa bagitau , tak termasuk GST kehkehkeh




Thanks for reading gais! Bye :)

tiket redone rm8, redone tuesday rm8, redone tiket promosi, promosi mbo cinema, mbo cinema promotion, mbo cinema tiket, mbo cinema ticket, mbo cinema promotion, melaka mall mbo, mbo melaka mall, wayang melaka, wayang ayer keroh, panggung wayang melaka, harga tiket mbo wayang

No comments

FOLLOWERS